Skip to main content
Pelajar Koding

follow us

Opsi Untuk Umat Islam

Bahagian yang paling nipis dalam badan kita adalah hati... Senang digoda, bahagia diterbalikkan (masih tak tahu antara yg benar dan salah), was2 dan sebagainya.

Sebagai umat Islam, kita mesti bersyukur kerana dikurniakan nalar untuk berfikir.. tetapi ramai yang merosakkan akalnya untuk berfikir dengan mendalam wacana indahnya Islam ini dengan perkara2 negatif seperti berzina, minum arak dll...

Untuk sesiapa yang mahu berganti, lebih baik berubah kini sementara anda masih bernafas... kerana periode tidak menunggu anda untuk bertaubat... mungkin esok anda tiada di bumi ini dan tidak sempat bertaubat.... tiada siapa yang tahu wacana anjal..

Pilihan di tangan anda...
1. Bersusah payah kini dgn solat, puasa dan mengikuti segala perintahNya dan bersenang-lenang di syurga (untuk wawasan anda, kita dah tak payah nak solat puasa dan sbgnya di syurga)

@

2. Bersenang lenang di dunia dengan meninggalkan solat, tak berpuasa, berzina dan sebagainya namun akan menghadapi azab di dalam kubur, padang masyar, lewat titian sirat (sirat adalah mirip sehelai rambut yang dibelah 7 dan ketajamannya sama seperti pedang yang sangat tajam) dan di neraka..

Pilihlah wahai hamba Allah SWT...

-miss A-


Sumber http://anismanisha.blogspot.com

You Might Also Like:

Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar