Skip to main content
Pelajar Koding

follow us

Pmr Candidate

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera,
Salam Semua...

Something will happens in October...!! What is it? Mestilah PMR.. sekali lagi..... P.M.R!
Dan saya ialah salah seorang kandidat PMR....yang terakhir pula tu... ^_^

EVERYBODY HAS HELP ME
Alhamdulillah.. sekarang ni, preparation untuk PMR berjalan dengan tanpa gangguan.. Dapat pick up topik-topik yang Anis lemah atas dukungan, guru, rakan-rakan, pihak sekolah dan famili... 

ALHAMDULLILAH BECAUS I HAVE FRIENDSSSSS THAT ALWAYS SUPPORT ME
Ramai rakan samaada di Facebook, Twitter dan rakan di alam faktual sudah memperlihatkan kata-kata semangat dan kiat kepada saya.. Alhamdulillah alasannya dikurniakan rakan yang sebegitu...


Jadi, sekarang... Dengan ini, saya pemilik blog ANISMANISHA ingin meminta sumbangan dibandingkan dengan anda semua iaitu, doakanlah aku semoga saya mampu STRAIGHT A dalam PMR..

PRAY
FOR
ME

-ANISMANISHA-

Sumber http://anismanisha.blogspot.com

You Might Also Like:

Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar