Skip to main content
Pelajar Koding

follow us

Friends

Hai there!
Assalamualaikum dan salam sejahtera....^^

Today I want to tell you about friends..

Kawan amat dibutuhkan dan seseorang itu akan rasa sunyi tanpa kawan...
Kawan mempunyai banyak peranan. Antaranya, diorang boleh buat kita happy, boleh ringankan beban kita, boleh menjadi pendengar yang setia serta berikan pandangan, beri teguran yang baik kepada kita dan mereka boleh menghilangkan stress dan kesedihan kita.. *but we have to remember that Allah always the first in our mind"

Tetapi mencari seorang kawan yang setia memang sulit.. alasannya adalah ada yang tikam belakang kita, mengkhianati kita and so on... dan kita harus ingat yang "mitra" bukanlah seperti "jodoh" kerana jodoh telah ditetapkan sebelum adanya awan dan langit namun kita tak pernah dengar yang "mitra" sudah ditetapkan, bukan?

So, kita kena betul2 mengetahui orang2 di sekeliling kita. Kita hatus kenal kawan2 kita dalam dan luar.. Jangan ingat orang yang paras innocent,  tiada bisanya dan jangan ingat orang yang ganas mukanya, tiada taman rama2 dalam hatinya...

By the way, I want to say thanks a lot to my friends because always beside me. They always give me a happiness, they will not let me fell and they're always support me.

#7up


Sumber http://anismanisha.blogspot.com

You Might Also Like:

Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
Buka Komentar